مشارکت شرکت ترانسفورماتور کوره آریا در بیست و سومین سمپوزیوم و نمایشگاه بین المللی فولاد کیش

بیست و سومین دوره سمپوزیوم سالانه فولاد که هر ساله توسط انجمن آهن و فولاد ایران برگزار می شود 23 تا 25 آذر ماه 1400 در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شد. این سمپوزیوم همه ساله قاطبه فعالان عرصه فولاد از بالاترین مقام اجرایی دولتی تا بزرگترین واحدهای تولید کننده فولاد، شرکت های مرتبط با صنعت فولاد، صنایع بالادستی و پائین دستی و شرکت های تولید کننده تجهیزات زنجیره فولاد و متخصصین را گرد هم می آورد تا در زمینه آخرین دستاوردهای پژوهشی، تولیدی، بررسی موانع و چالش ها، نحوه تعامل با بکدیگر و راهکارهای پیشبرد اهداف این صنعت بحث و تبادل نظر نمایند. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای پژوهشی و صنعتی در زمینه های نرم افزار و سخت افزار و محصولات فولادی و تجهیزات فولاد به نمایش در می آید. 

موضوعات بیست و سومین سمپوزیوم فولاد، 1- آینده صنعت فولاد، چالش ها و فرصت های فراروی آن و چشم انداز بازار فولاد در دوران پسا کرونا،2- چالش های موجود در تأمین مواد اولیه، تجهیزات و دانش فنی در صنعت فولاد در دوران پسا کرونا، 3- یافته های جدید در زمینه افزایش بهره وری، کاهش مصرف آب و انرژی در صنعت فولاد، 4-وضعیت نیروی انسانی صنعت فولاد در دوران پسا کرونا، 5- یافته های جدید در زمینه تولید و استفاده از فولادهای نسل جدید، 6- نقش گسترش زیر ساخت های ریلی، جاده ای، اسکله ای و تأسیسات بندری بر توسعه پایدار صنعت فولاد، 7- گسترش صنایع پایین دستی و بالا دستی در توسعه پایدارصنعت فولاد، 8- مدل سازی و شبیه سازی فرآیندهای خط تولید فولاد و 9- یافته های نوین در زمینه های استخراج، آهن سازی، ذوب و ریخته گری، شکل دهی، بهبود خواص مکانیکی، سطح و پوشش، خوردگی، جوشکاری و مواد دیرگداز بود.

گروه های هدف این گردهمایی، تولید کنندگان فولاد، تامین کنندگان مواد اولیه، شرکت های دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی در صنعت فولاد، شرکت های حمل و نقل، انجمن ها و سندیکاهای تولیدی، علمی و شرکت های ارائه کننده ماشین آلات، تجهیزات و مواد مصرفی بودند.

شرکت ترانسفورماتور کوره آریا تولید کننده انواع ترانسفوماتورهای کوره قوس الکتریکی و پاتیلی، یکسوساز،شیفت فاز، سیکلوکانورتر و راکتورهای سری مورد استفاده در صنایع فولاد تا توان 360 مگا ولت آمپر و تا جریان 150 کیلو آمپر با حضور فعال در این نمایشگاه به استقبال بازدیدکنندگان خود رفته بود. 

ارسال نظر
نظرات تایید شده: نظرات تایید نشده:
* نام شما: ایمیل شما: (محرمانه) تلفن شما: (محرمانه)
* پیام شما:

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:
تازه سازی ارسال