مشارکت شرکت ترانسفورماتور کوره آریا در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران (N.I.S.F)


چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، ۲۰ تا ۲۲ دی ماه سال جاری به میزبانی انجمن تولیدکنندگان فولاد در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان داخلی زنجیره آهن و فولاد کشور در این رویداد ملی، علاوه بر ارائه فرصت‌های ساخت داخل برای شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی، از دستاوردهای خود در حوزه بومی‌سازی، توسعه تکنولوژی و ساخت داخل رونمایی می‌کنند. 

وجه تمایز این رویداد با سایر نمایشگاه‌ها و همایش‌هایی که در صنعت فولاد برگزار می‌شود، در ارائه فرصت‌های ساخت داخل توسط شرکت‌های معدنی و فولادی و به‌هم‌رسانی این فرصت‌ها با توانمندی‌های شرکت های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی است.تمامی شرکت‌های بزرگ معدنی و فولاد کشور در این رویداد ملی حضور فعالی دارند و به ارائه نیازها و فرصت های بومی سازی و ساخت داخل در زنجیره آهن و فولاد می پردازند.

شرکت های بزرگ فولادی و معدنی کشور همانند: فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خراسان، معدنی و صنعتی گل‌گهر، سنگ آهن گهر زمین، هلدینگ میدکو، فولاد هرمزگان، فولاد کاوه جنوب، آهن و فولاد ارفع، فولاد آلیاژی ایران و در این جشنواره حضور دارند. همچنین میز تعمیق ساخت داخل در چهارمین دوره این رویداد شامل تفاهم نامه ها و قراردادهای داخلی سازی قطعات، تجهیزات و فرایندهای استراتژیک در فولاد و صنایع معدنی کشور می باشد.

شرکت ترانسفورماتور کوره آریا نیز به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی تجهیزات صنعت فولاد کشور و حامی این جشنواره با معرفی محصولات ویژه زنجیره فولاد خود از قبیل ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی و پاتیلی، رکتیفایر، ترانسفورماتورهای شیفت فاز و راکتورهای سری تا توان 360MVAو تا جریان 150kA، در سالن B به استقبال بازدید کنندگان خود می رود.

ارسال نظر
نظرات تایید شده: نظرات تایید نشده:
* نام شما: ایمیل شما: (محرمانه) تلفن شما: (محرمانه)
* پیام شما:

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:
تازه سازی ارسال