بازدید وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت از شرکت های آریا ترانسفو

در خلال سفر استانی ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی در تاریخ 31 فروردین 1395 به شهرستان سمنان ، کارخانجات آریا ترانسفو میزبان عضو محترم کابینه دولت تدبیر و امید جناب آقای مهندس نعمت زاده ، وزیر محترم صنعت،معدن و تجارت بود.

ایشان و هیئت همراه دربازدید از کارخانجات آریا ترانسفو که در شهرک صنعتی شهمیرزاد واقع شده،در جریان  تکنولوژی طراحی و تولید، ماشین آلات و خطوط تولید ترانسفورماتورهای توزیع و قدرتقرار گرفتند.

این بازدید که بمدت سه ساعت بطول انجامید نشانگر اهمیت تولید ترانسفورماتوربرق بعنوان کالای استراتژیک مورد نیاز جهت توسعه کشور و حمایت از تولید داخل با کیفیت در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی نظام جمهوری اسلامی و همچنین رفع انحصار داخلی برای مقام محترم وزارت صنعت و معدن بود که موجب دلگرمی همه کارکنان شرکت آریا ترانسفو گردید.

بازدید از دپارتمانهای مختلف مجموعه آریا ترانسفو شامل دفاتر مهندسی و فنی طراحی ترانسفورماتورهای توزیع و قدرت ، گارگاههای مخزن سازی ،برش هسته، سیم پیچی ، مونتاز نهایی و آزمایشگاه فشار قوی که برای دو خط تولید ترانسفورماتور توزیع وترانسفورماتور قدرت بصورت مجزا می باشد انجام شد.  

در پایان ایشان ضمن تقدیر از زحمات انجام شده در این مجموعه، رهنمودهای را برای بهبود و توسعه آینده شرکتهای آریا ترانسفو فرمودند.