حضور شرکت ترانسفورماتور کوره آریا در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته Metalex 2022، دهم لغایت سیزدهم شهریور ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود. شرکت ترانسفورماتور کوره آریا تولید کننده انواع ترانسفورماتورهای کوره EAFو LF، یکسوسازها، ترانسفورماتورهای شیفت فاز و راکتورهای سری تا توان 360 مگاولت آمپر و تا جریان 150 کیلو آمپر از شرکت های فعال در حوزه تولید تجهیزات صنعت فولاد کشور در این نمایشگاه در سالن A غرفه شماره A20 به استقبال بازدید کنندگان خود خواهد رفت. 

تولید فولاد، چدن و فلزات غیرآهنی (ریخته‌گری، عملیات حرارتی، آبکاری و پرداخت، متالورژی پودر)،‌ خدمات صنعت متالورژی (مواد اولیه و کمک ذوب‌ها، قالب‌سازی و مدل‌سازی، خدمات آزمایشگاهی، تست‌ها)،‌ ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی وابسته (ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی، ترانسفورماتورهای کوره پاتیلی، یکسوسازها، جرثقیل‌ها، ژنراتورها، موتورهای گازسوز، غبارگیرها، اتصالات و شیلنگ‌های فشار قوی، روانکارها و روغن‌های صنعتی، صنایع لاستیک و نوار نقاله‌ها، تصفیه‌خانه‌های صنعتی) و شکل‌دهی فلزات (نورد، آهنگری و جوشکاری، تراشکاری، برشکاری و پرسکاری) حوزه فعالیت شرکت‌های حاضر در نمایشگاه امسال خواهد بود. همچنین نمایشگاه فولاد محل دیدار غرفه‌داران خلاق و بررسی بازارهای هدف در این زمینه است. پس می‌توان به آن به عنوان فرصتی برای ملاقات با بازدیدکنندگان واجد شرایط از نقاط مختلف کشور نگاه کرد. تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان، واردکنندگان، بازرگانان و سازمان‌های غیردولتی صنعتی در یک زمان و یک‌جا با یکدیگر ملاقات می‌کنند و تقاضاها و انتظارات بازار را از نزدیک دنبال می‌کنند.

نمایشگاه امسال اصفهان، فرصتی را برای تولید کنندگان و شرکت‌های مرتبط با فولاد فراهم خواهد کرد تا جدیدترین تجهیزات، فناوری‌ها و بهترین شیوه‌های تولید خود را به نمایش بگذارند. این امر همچنین بستری منحصر به فرد را برای خریداران، فروشندگان، ارائه‌دهندگان فن‌آوری، تولیدکنندگان، بازرگانان، واردکنندگان، سرمایه‌گذاران و سایر سازمان‌ها و موسسات وابسته به صنعت فولاد گسترش می‌دهد تا تعامل و توسعه روابط تجاری در زمینه صنعت فولاد را دنبال کنند.

حضور شرکت‌های صاحب‌نام و برندهای معتبر در این نمایشگاه نشان می‌دهد که نمایشگاه فولاد اصفهان، جایگاه مهم خود را در میان فعالان صنعت فولاد که صنعت کلیدی و مادر کشورمان به شمار می‌رود، تثبیت کرده است.

ارسال نظر
نظرات تایید شده: نظرات تایید نشده:
* نام شما: ایمیل شما: (محرمانه) تلفن شما: (محرمانه)
* پیام شما:

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:
تازه سازی ارسال