حضور گروه صنعتی آریا ترانسفو در پنجمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی (بازار تکنولوژی و نوآوری)

در راستای ارائه محصولات، ایجاد ارتباط میان سازندگان داخلی، صنعتگران، نوآوران، فن آفرینان و صاحبان صنایع، و ایجاد فضای رقابت و توسعه نوآوری، خودکفایی و ساخت داخل در زمینه های نفت، گاز و پتروشیمی و کاربرد سایر فناوری ها در این حوزه، "پنجمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی" از 28 آذر ماه لغایت 1 دی ماه 1400 در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار می گردد. این نمایشگاه که در لیست نمایشگاه های مورد حمایت دفتر توانمند سازی صندوق نوآوری و شکوفایی می باشد توانسته در طی سالهای برگزاری محفلی جهت گردهمایی سازندگان داخلی و بهره برداران صنعت نفت کشور باشد.

 گروه صنعتی آریا ترانسفو به عنوان مدرن ترین تولیدکننده ترانسفورماتور در خاورمیانه در نظر دارد به عنوان حامی برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی در برپایی این رویداد مهم صنعتی اقتصادی مشارکت داشته باشد و در سالن اول غرفه D-4 با نمایش جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود به استقبال بازدید کنندگانش خواهد رفت. 

شایان ذکر است آریا ترانسفو از ابتدای بهره برداری به عنوان شرکتی خوشنام در فهرست تامین کنندگان داخلی سامانه تامین الکترونیکی کالای صنعت نفت قرار گرفت و تا کنون محصولات متعددی از این گروه صنعتی در گستره شرکت ملی نفت و شرکت های زیر مجموعه نصب شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است. از پروژه های اتمام شده و در دست اقدام این حوزه می توان به پروژه گروه مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC)، پروژه مجموعه هلدینگ خلیج فارس، ترانسفورماتورهای مصرفی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خانگیران، پالایشگاه شازند، پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس، پتروشیمی لرستان، افزایش ظرفیت نیروگاه الفین ، توسعه میدان گازی پارس جنوبی، NGL3100  وNGL3200  و ... اشاره نمود

ارسال نظر
نظرات تایید شده: نظرات تایید نشده:
* نام شما: ایمیل شما: (محرمانه) تلفن شما: (محرمانه)
* پیام شما:

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:
تازه سازی ارسال