مشارکت شرکت ترانسفورماتور کوره آریا در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران (N.I.S.F)

 

به دنبال استقبال بی نظیر خانواده بزرگ فولاد، ”سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران” با رویکرد بومی سازی و توسعه تکنولوژی از 19 لغایت 21 بهمن ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. این رویداد ملی به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و با مشارکت گسترده نهادهای دولتی و خصوصی، تشکل ها و شرکت های فولادی و معدنی و تامین کنندگان مطرح داخلی برگزار می شود و در آن سازوکارهای حمایت از تامین پایدار و کیفی داخلی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد. علاوه بر این میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در زنجیره آهن و فولاد هم با انعقاد تفاهم نامه ها و قراردادهایی بین تولیدکنندگان و تامین کنندگان این زنجیره همچون دو دوره قبلی در این جشنواره با حضور مقامات دولتی و حاکمیتی برگزار می شود. «سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران» شامل کارگاه های آموزشی و پنل های تخصصی و برنامه های متنوع دیگری است که متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

به گفته دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در دوره قبل جشنواره ملی فولاد شاهد بیش از۹۵ میلیون یورو صرفه جویی ارزی در قالب ۵۹ قرارداد و ۳۵ پیش قرارداد بودیم و امسال نیز با تقویت میز تخصصی تعمیق ساخت داخل با همکاری وزارت صمت و ایمیدرو به دنبال رفع موانع تولید و تأمین پایدار در صنعت آهن و فولاد از مسیر کاهش ارزبری و توسعه تکنولوژی خواهیم بود. همچنین در نمایشگاه جانبی در فضایی  بالغ بر هفت هزار مترمربع آخرین توانمندی های شرکت کنندگان در معرض دید متخصصان قرار داده خواهد شد.

 

شرکت ترانسفورماتور کوره آریا نیز به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی تجهیزات صنعت فولاد کشور با معرفی محصولات ویژه زنجیره فولاد خود از قبیل ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی و پاتیلی، رکتیفایر، ترانسفورماتورهای شیفت فاز و راکتورهای سری تا توان 360MVA و تا جریان 150kA، در سالن B به استقبال بازدید کنندگان خود می رود.

 

ارسال نظر
نظرات تایید شده: نظرات تایید نشده:
* نام شما: ایمیل شما: (محرمانه) تلفن شما: (محرمانه)
* پیام شما:

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:
تازه سازی ارسال