حضور گروه صنعتی آریا ترانسفو در همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی با رویکرد تجاری سازی در صنعت ساختمان

گروه صنعتی آریا ترانسفو در همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی با رویکرد تجاری سازی در صنعت ساختمان از تاریخ 16 لغایت 18 آبان 1402 حضور خواهد داشت. در حاشیه این همایش ملی و نمایشگاه جانبی آن که در دانشگاه سمنان برگزار می شود چندین دوره آموزشی با حضور فعالان صنعت ساختمان برگزار خواهد شد. 

آموزش‌های مرتبط با سرفصل‌های مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان، رویکرد‌های نوین در صنعتی سازی ساختمان‌ها و بهینه سازی انرژی و همچنین پر رنگ‌تر شدن نقش مهندسین در صنعت ساختمان، برگزاری کارگاه های آموزشی و پنل های تخصصی و... از جمله دوره‌های آموزشی پیش‌بینی شده در این همایش است. روز اول این همایش به کارگاه های آموزشی اختصاص دارد و در حاشیه آن نیز نمایشگاهی از توانمندی ها و نوآوری های صنعت ساختمان برگزار خواهد شد.

همانطور که مستحضر هستید ایران در مصرف انرژی رتبه نخست را در دنیا دارد و صنعت ساختمان می تواند با به کارگیری ضوابط و مقررات مربوطه تاثیر بسزایی در بهینه سازی مصرف انرژی ایفا نماید.

گروه صنعتی آریا ترانسفو نیز با معرفی محصولات دانش بنیان خود در حوزه ساختمان و ارائه راه حل های فناورانه در جهت بهینه سازی انرژی به سهم خود نقش صنعت برق در بهبود مولفه های انرژی در حوزه ساختمان را تعریف می کند و دست اندرکاران و تصمیم سازان حوزه صنعت را از جدیدترین محصولات مرتبط و دستاوردهای اخیر خود آگاه می نماید و در غرفه های شماره 8 و 11 به استقبال بازدیدکنندگان خود خواهد رفت.

ارسال نظر
نظرات تایید شده: نظرات تایید نشده:
* نام شما: ایمیل شما: (محرمانه) تلفن شما: (محرمانه)
* پیام شما:

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:
تازه سازی ارسال