گزارش حضور شرکت ترانسفورماتور کوره آریا در بیست و پنجمین سمپوزیوم و نمایشگاه بین المللی فولاد کیش

بیست و پنجمین همــايش پژوهشگران صنعت فولاد كشور در تاریخ 2 الی 4 آبان ماه 1402 تحت عنوان سمپوزيوم فولاد 402 توسط انجمن آهن و فولاد ايران در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد. هدف از برگزاری سالانه سمپوزيوم‌های فولاد توسط انجمن آهن و فولاد ايران که عموماً با حمایت شرکت‌های فولادی و دانشگاه‌های كشور برگزار می گردد، ايجاد زمينه مساعد برای برقراری ارتباط ميان دست اندرکاران صنعت فولاد كشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی وپژوهشگران در این زمینه و به منظور رفع مشکلات موجود و توسعه هر چه بیشتر این صنعت می‌باشد. سمپوزیوم فولاد 402 با موضوع «مراحل عبور از تکنولوژی های موجود به فناوری‌های فولاد سبز در کشور» برگزار گردید.

موضوعات بیست و پنجمین سمپوزیوم فولاد: راهكارهای عبور از فناوری های موجود به سمت تولید فولاد سبز، چالش های موجود بر سر راه تولید فولاد سبز، فرصت های اشتغال در مسیر تولید فولاد سبز، روش های افزایش ابتكار و نوآوری در کارکنان به منظور تسریع در مسیر تولید فولاد سبز، دانش فنی، تجهیزات مورد نیاز و آموزش کارکنان در فرایند تولید فولاد سبز، نقش تولید فولاد سبز در کاهش هزینه های تولید و افزایش راندمان، نقش تولید فولاد سبز در سلامتی کارکنان، حفظ محیط زیست، کاهش مصرف آب، کاهش گازهای گلخانه ای و مصرف انرژی، فناوری های استفاده از هیدروژن به جای سوخت های فسیلی در تولید فولاد سبز، یافته های جدید در زمینه تولید و استفاده از فولادهای جدید و مدل سازی و شبیه سازی فرایندهای خط تولید فولاد بود.

 

گروه های هدف این گردهمایی، تولیدکنندگان فولاد، تامین کنندگان مواد اولیه، شرکت های دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی در صنعت فولاد، شرکت های حمل و نقل، انجمن ها و سندیکاهای تولیدی، علمی و شرکت های ارائه کننده ماشین آلات، تجهیزات و مواد مصرفی بودند.

شرکت ترانسفورماتور کوره آریا تولید کننده انواع ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی و پاتیلی، یکسوساز، شیفت فاز، سیکلوکانورتر و راکتورهای سری مورد استفاده در صنایع فولاد تا توان 360 مگا ولت آمپر و تا جریان 150 کیلو آمپر به عنوان حامی برگزاری سمپوزیوم با حضور فعال در این نمایشگاه در سالن A، غرفه شماره 93 به استقبال بازدیدکنندگان خود رفته بود. در ادامه تصاویر این نمایشگاه را از نظر خواهیم گذراند.

ارسال نظر
نظرات تایید شده: نظرات تایید نشده:
* نام شما: ایمیل شما: (محرمانه) تلفن شما: (محرمانه)
* پیام شما:

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:
تازه سازی ارسال